Em presento…

Bé, doncs avui inauguru la meva humil pàgina web.

Soc l’Esther , tinc 30 anys i visc a Arbúcies.

He fet aquesta pàgina amb molta il.lusió, per que m’agrada molt la cuina i a través d’aquesta pàgina us vull demostrar que tothom ho pot fer.

A mi la cuina no em deia res, va ser a arrel de que la meva mare es va emmarranar que es volia comprar un robot de cuina, concretament la Thermomix. Va ser així com vaig anar entrant en aquest món.Em vaig posar a buscar informació per internet i vaig topar amb un Mundorecetas, on hi ha un forum dedicat unica i exclusivament a la thermomix.

Doncs vaig conèixer la gent que navega per allà, que ara són les meves amigues virtuals.LLavors els reis del 2006 em van portar la Thermomix a mi també i apa! aquí em teniu.

Miraré d’anar actualitzant sovint, amb coses que faig a veure si la gent s’anima a cuinar.

Anuncis

10 comentaris

  1. Doncs serà un plaer anar-te llegint i mirant què fas a la cuina!! Tot i que no estria mal… poder-ho tastar un dia, no??

    Va, a veure si m’animo tb jo i aprenc a fer quelcom!! La meva propera fita és fer una “quiche” de formatges!!! jajajajaja

Deixa un comentari

