Crema de carbassa (thermomix)

 Aquesta és una crema que m’agrada moltíssim, no havia provat mai la de carbassa , sempre la feia de carbassó, i la veritat és que un dia  em vaig animar a provar-la i està bonissima, a més a més molt fàcil.Us la recomano.La proxima que provaré serà la de ceba, ja us explicaré….

Crema de carbassa/

crema_carbassa

Ingredients:

100 g ceba en trossos no molt grans

100 g de porro en trossos no molt grans

30 g d’oli d’oliva

600 g de carbassa

100 g de patata

280 g d’aigua

1/2 culleradeta de sal

Preparació

Posi al vas la ceba, el porro i l’oli

Programi 7 minuts, 100ºc, velocitat 3 i 1/2. Mentrestant peli la carbassa (m’ha costat molt, es resisitia la jodida)y la patata,talla-les en daus mitjans.

Quan acabi el temps programat, incorpora-les al vas junt amb l’aigua i la sal.

Programa 30 min, 100ºc vel 1 1/2.Rectifiqui el punt de sal i trituri un minut en velocitat 5 i a continuacion 3 minuts en velocitat 8.

Comprovi si ha quedat ben triturat ha de quedar una crema molt fina.De no ser així, programi uns minuts més a la mateixa velocitat.

12 comentaris

  1. A nosaltres ens encanta. Gràcies per la recepta, jo la feia de memòria, amb la base del porro i la ceba però no li posava patata, segurament la propera vegada no en posaré (per allò de la dieta…) però està boníssima.

Deixa un comentari