Gazpacho (thermomix)

Hola de nou, ja ho sé, ja ho sé, he estat uns dies desapareguda del mapa, tinc molta feina organitzant una cosa de les festes del meu poble, que per cert us les recomano.Són les enramades d’Arbúcies.

http://www.arbucies.cat/ca/enramades

 

En fi a lo que anem, l’altre dia vaig fer Gazpacho a petició del meu “marit” que li encanta, en reralitat ara que hi penso no el vaig fer jo, s’el va fer ell.

Molt fàcil i rapid, ara a l’estiu diuen que està molt bo, ben fresquet.

 

Gazpacho thermomix:

Ingredients:

500gr de tomàquets madurs sense pelar.

Mitja ceba

Mig pebrot verd

1 gra d’all

35 gr, d’oli d’oliva

15 gr de vinagre

1/2 l d’aigua

1 llesca de pa sec.

Preparació:

Posa tots els ingredients en el vas de la thermomix menys l’aigua i programa 30 segons velocitat 5.

Tot seguit programa 3 minuts a velocitat 10.

Afegeix l’aigua i barraja-ho uns segons més.

Cap a la nevera i ja el tens llest.
.com

By Esther

 MundoRecetas.com

Anuncis

Deixa un comentari

