Hort urbà

Bonessssssssss, ai que us tinc una mica abandonats, uiiiiix, ho sento, tinc molta feina 😉

Primer de tot donar-vos les gràcies a tots per que ja he superat les 7.000 visites i això es tot un èxit, tot i que m’agradaia molt que comentessiu més, però ja em conformo.

Vinga, a lo que anem, deu fer uns 2 mesos amb en Jordi vam decidir de fer una mica de planter, lo que els “pijos” en diuen un hort urbà, doncs això, vàrem comprar planter de carbasso, tomàquet,maduixes i esberginies, i……..sorpresa, ja han començat a donar els seus fruits, aquí us en deixo una mostra.

Carbassons i tomàquets ecològics, jejeje com els de l’Isabel de Vendelplà, jejejjeje.

 

Anuncis

3 comentaris

  1. Hola guapíssima,
    he trobat la pàgina de casualitat. Bé no ben bé, com que jo total començo amb el tema cuina, navego per trobar receptes, i patam, he trobat la teva pàgina.
    No coneixia aquesta afició!!!!!!!!
    Tot té una pinta boníssima, ja m’he guardat la direcció per anar entrant i copiar-te alguna de les receptes que hi posis.

    Això del petit hort és una idea molt bona, no hi ha res més bo que menjar-se els productes fets o cultivats a casa!!!!!

    Un petonet!!!!!!

Deixa un comentari

