Llagostins a l’Oprto

Després de molts dies sense actualitzar (…ho sento 😦    ….  ), torno a ser aquí, amb un plat molt fàcil.

Es sense thermomix (pels que sempre us queixeu).

Aquesta recepta l vaig treure de la web de l’Alícia (canelona)  http://www.recetariocanecositas.com.

L’autora és la Missis. Vaig dir, va, ho provaré.

El resultat, uns llagostins per llepar-s’en els dits, actualment un dels plats preferits d’en Jordi.

 

Necessitem:

1 kg de llagostins

2 o 3 grans d’all.

1 cullerada de cayena en pols.

sal, pebre blanc, oli i un bon raig d’Oporto.

 

Preparació:

Peleu els llagistins deixant el cap.Els coloqueu bé en una safata apte per al forn.
Salpebreu al gust.

En un morter o al turmix o amb la thermomix, primer triturem els alls , despres hi afegiu la resta d’ingredients, la cayena l’oli i l’oporto.

Ho regueu per damunt dels llagostins i ho poseu al forn pre-escalfat a 200 graus uns 10 minuts.

 

Nota: se serveig amb la mateixa safata que els heu posat al forn, sino us els carregaru.
 

 

by Esther

Anuncis

5 comentaris

  1. Vaig tenir la sort de tastar a casa de l’Esther aquests llagostins i tenia ganes de fer-los a casa… Bueno, per ser la 1ª vegada em van quedar prou bé, però em va fer por passar-me amb la cayena i amb l’oporto i no van quedar-me tan bons com els seus…jeje.. la propera vegada.

    Ah, Esther, sóc la dona del Carlos de la TV!! Gràcies x la recepta!
    🙂

    PD Les patates cajún sí que em van quedar perfectes.

Deixa un comentari

