Pa blanc

Doncs, feia molts dies que no feia pa, i ahir ens vam animar.El vaig fer a la panificadora(chef-o-matic) , però el podeu fer manualment al forn.

pa1

pa11

 

Pa blanc

Ingredients:

300gr d’aigua tebia

500gr de farina (si és de força millor)

1 cullerada de sal

1 cullerada de sucre

1 cullerada d’oli d’oliva

1 sobre de llevat per a pa (jo la proxima vegada en posare 2)

Preparació:

Tot cap a dins a la cubeta de la panificadora.Jo en el meu cas l’he posat al Programa 12, que dura 2hores amb 35 minuts.

Aqui teniu el resultat.

4 comentaris

  1. Aquest divendres passat vaig provar de fer aquest pa, encara que el llevat el vaig posar fresc i duplicat, i t’he de dir que es la millor recepta de pa que he trobat fins
    avui.

    T’he de felicitar.

    Ara provaré de fer el pa d’espelta encara que no sé on comprar les llavors de lli ni les de sesam.

    Diuen que el pa queda millor si utilitzes massa mare, saps alguna manera senzilla de fer·la?

    Gràcies

  2. The good news is there are products, treatments and even procedures in order to remove or reduce the appearance of these fatty deposits found on the tummy area, thighs, hips and buttocks. Exercising can also make the skin stronger and firmer which can also lessen the dimples and lumps found on the skin. They can give the perfect and safest remedy people need.

Deixa un comentari

