La Ventana de Karlos Arguiñano

Doncs bé, ja em teniu aquí després d’uns dies d’inactivitat…..vaig de cul.

Abans de res, agrair-vos les més de 33.000 visites que tinc, encara flipo!

Gràcies a tots els i les que em visiteu, procuraré posar més entrades noves 😉

Bé el cas és que després de postejar un post a la web de l’Arguiñano “La Ventana”, resulta que he sigut la guanyadora del sorteig!

M’ha tocat un cap de setmana a l’Hotel-Restaurant de Karlos Arguiñano!!!;)

argui

Quasi no m’ho creia quan ahir al migdia vaig rebre un  mail de la producora per dir-me que havia sigut la agraciada, jejejejeje. Vaig posar aquesta recepta de peix a La Ventana:

Peix gratinat a la crema de sèsam.

Després ho va dir per la tele i clar, va dir el meu nick per que no sabien el meu nom.

En fi, que ja us explicaré l’estada a Zarautz.

Anuncis

5 comentaris

Deixa un comentari

