Coca de bolets i formatge Brie

Dissabte vaig veure que havia sortit la nova revista CUINA, fullejant-la en Jordi em va dir-……hi ha una recepta que té una pinta……-Vam decidir fer-la per sopar.

Vam anar a comprar els ingredients que ens faltaven i apa! Ja vam tenir sopar!

 L’he adaptat una mica .

És una coca boníssima per a qui li agradin els bolets.

A mi no em “barrufen” massa, però era bona, la veritat.

 

Web Esther6

COCA DE BOLETS I FORMATGE BRIE

Ingredients:

1 coca de pa sense sucre (jo he fet servir una passa de pizza)

3 cullerades soperes de salsa de tomàquet

6 talls de formatge tendre

1 formatge brie.

1 pot de barreja de bolets, o bolets naturals si en trobeu clar….. (jo he fet servir la de “Can Ferrer”).

2 talls de cansalada viada.

2 grans d’all.

sal.

 pebre negre.

pinyons ( jo no n’he posat)

oli d’oliva.

 

Preparació:

Trossejem els bolets.

Untem la coca amb salsa de tomàquet.

Col.loquem els talls de formateg tendre damunt.

A pert, fregim 2 gran d’all amb pell en oli d’oliva, els traiem i saltem la cansalada a duets, fins que quedi ben rossa..

Tot seguit i afegim els bolets trossejats i salpebrats.Saltem-los fins que hagin begut l’aigua que deixen anar.

En acabat els escorrem per treure l’excés d’oli, i escampem-los per sobre la coca.

Tallem el formateg brie a lesques i ho posem damunt dels bolets.

Enfornem-ho 15 minuts a 200 graus.

11 comentaris

Deixa un comentari

