Cap de setmana Gastronòmic Hotel Karlos Arguiñano

Ja hem arribat , encantats de la vida!

Com molts ja sabeu, fa uns mesos em va tocar en un sorteig , un cap de setmana “FULL” a l’Hotel de Karlos Arguiñano.

Intentaré fer una mica de crònica sense fer-me massa pesada.

Divendres 2 d’otubre:

Ens vam llevar sobre les 8 del matí, els que ens coneixeu, ja sabeu que no ens agarada matinar massa.Vam esmorzar una miqueta i ens vam disposar a ….carretera i manta!

A mig camí ens vam parar a dinar (un entrepà), per què clar……ja sabiem que sopariem bé. Jejejjej!.

Allà a les 15.30 arribaem al bell mig de Zarautz.Vam anar a deixar les coses a l’Hotel, que ja estaven avisats,i a les 16.30 haviem quedat amb la Jone Miren, directora del programa de Karlos Arguiñano.Vam prendre un cafè a la terrassa del bar, amb unes vistes espectaculars! Mmmmmmmmmmm!He de dir que aquesta noia és encantadora, ens va informar de tot el que podiem fer per la zona,super super bé, ens va trucar un munt de cops per si tot anava bé, etc…Un encant!

FIN DE SEMANA GASTRONOMICO EN EL HOTEL DE KARLOS ARGUIÑANO

Ya hemos llegado, encantados de la vida!
Como muchos ya sabéis, hace unos meses me tocó en un sorteo, un fin de semana “FULL” en el Hotel de Karlos Arguiñano.
Intentaré hacer un poco de crónica sin hacerme demasiado pesada.

Viernes 2 de otubre:

Nos levantamos sobre las 8 de la mañana, los que nos conocéis, ya sabéis que no nos gusta madrugar demasiado.Desayunamos un poco  y  …. carretera y manta!

A medio camino nos paramos a comer (un bocadillo), por qué claro …… ya sabíamos que cenariamos bien. Jejejjej!.
Allí a las 15.30 llegamos a Zarautz.Fuimos a dejar las cosas en el Hotel, que ya estaban avisados, ya las 16.30 habíamos quedado con  Jone Miren, directora del programa de Karlos Arguiñano.
Tomamos  un café en la terraza del bar, con unas vistas espectaculares! MMMMMMMMMMM!
Debo decir que esta chica es encantadora, nos informó de todo lo que podíamos hacer por la zona, super super bien, nos llamó un montón de veces por si todo iba bien, etc … Un encanto!

hotel

Bé, vam donar una volta per Zarautz, quatre fotos i apa, una dutxeta i cap a sopar que teniem la taula a les 9h.

Aquí si que comença el festival.ES-PEC-TA-CU-LAR.

Ens va atendre l’Eneko, és un dles fills de lArguiñano.Un tracte fantàstic i super atents amb nosaltres.Genial.

Ens va recomanar que fessim el Menú Degustació.Doncs perfecte!

Tot això amb un fantàstic Txacolí.Tot era boníssim,és que no es pot explicar, deliciós.

Bueno, dimos una vuelta por Zarautz, cuatro fotos y ala, una duchita y a cenar  que teníamos la mesa a las 9h.
Aquí si que comienza el festival . ES-PEC-TA-CU-LAR.

Nos atendió el Eneko, es un de los hijos de Arguiñano.Un trato fantástico y super atentos con nosotros.Genial.
Nos recomendó que hiciéramos el Menú Degustación.Pues perfecto!

Todo ello con un fantástico Txacolí .Todo era buenísimo, es que no se puede explicar, delicioso

degus

casio

Dissabte 3 d’octubre.

El dissabte ens vam aixecar no massa d’hora per baixar a esmorzar.L’esmorzar, no tinc fotos, però hi havia de tot, com a tots els hotels, croissants,fruita,iogurt,pà,cereals,mantega,melmelada……i tomàquets (pels catalans,suposo).

No vam esmorzar gaire, per que ens esperava un altre gran dinar.Vam anar a Donosti/SanSebastian.Vam donar un volt, una caminada per la Concha ,la catedral i ……l’Fnac.

Després de voltar tot el matí, vam tornar a l’hotel on ens eperava l’Eneko  per dinar.

Per dinar l’Eneko ens va recomanar un “Arroz caldoso”.Vaya recomanació! Mare de Déu santissima, jo no sóc gaire d’arrossos i …..vaja, el millor arròs de món mundial.

El menú de dinar  va ser:

Sábado 3 de octubre.

El sábado nos levantamos no demasiado temprano para bajar a desayunar .
Del desayuno, no tengo fotos, pero había de todo, como en  todos los hoteles, croissants, fruta, yogur, pan, cereales, mantequilla, mermelada .. …. y tomates (para los catalanes, supongo).

Dimos una vuelta, una caminata por la Concha, la catedral y …… al Fnac.

Después de pasear  toda la mañana, volvimos al hotel donde nos esperaba  el Eneko para comer.Para comer  Eneko nos recomendó un “Arroz caldoso”. Vaya recomendación! Virgen Santísima, yo no soy muy de arroces y ….. vamos, el mejor arroz del mundo mundial.

El menú del almuerzo fue:

ENTRANTE DE XUPITO DE CREMA DE VERDURAS  Y CHISTORRA  CON  PASTA BRICK

ENSALADA  MIXTA  DE BONITO

ARROZ CALDOSO

TARTA DE MANZANA  CON HELADO  DE” NO SE QUE Y  ESPUMA DE NO SE CUANTOS.”

SORBETE DE LIMON  CON  TXACOLÍ.

casio1

Després de dinar, l’Eneko i la noia de la recepció, que també cal recalcar que és super agradable, ens van recomanar visitar un poble que hi ha al costat de Zarautz que es diu Getaria.Vam anar-hi a peu, per fer baixar l’arròs.Hi ha uns 4 km tot xino-xano.Però vam tornar amb bus, per que estavem rebentats.Uns paisatges preciosos!

Al arribar a l’hotel ens vam estirar un ratet, estavem morts, ens vam dutxar i ens en vam anar a fer fotos mentre el sol es ponia.

De seguida va ser l’hora de sopar, i vinga! Tornem-hi a pan i cuchillo que diuen.

Aquesta vegada l’Eneko ens va proposat tornar a fer un menú degustació fet per ell, ens va deixar triar, però el que ens va dir ja ens anava de conya.

El menú del sopar va ser:

Después de comer, el Eneko y la chica de la recepción, que también hay que recalcar que es super agradable, nos recomendaron visitar un pueblo que hay al lado de Zarautz que se llama Getaria.
Fuimos  a pie, para  bajar el arroz. Hay unos 4 kmpoco a poco .Però volvimos en autobus, por que estábamos muertos!.Uns paisajes preciosos!
Al llegar al hotel nos tumbamos un ratito , estábamos muertos, nos duchamos  y nos fuimos a hacer fotos mientras el sol se ponía. Enseguida fue la hora de cenar, y venga!

Vuelta a empezar a pan y cuchillo que dicen. Esta vez el Eneko nos  propuso volver a hacer un menú degustación escogido  por él, nos dejó elegir, pero lo que nos dijo ya nos iba de coña.

El menú de la cena fue:

ENTRANTE DE CREMA DE CALABAZA CON CROQUETA

ENSALADADE SALMON

SALTEADO DE LANGOSTINOS

CHIPIRONES

BROCHETA DE PIÑA Y PLATANO CON HELADO

Els altres postres que ens va dur no se com es deien però estaven de “muerte lenta

casio2

Diumenge 4 d’octubre.

Diumenge ens vam llevar i vam esmorzar, poquet, no fos cas, encara ens faltava el dinar…..estavem ja bastant tips,i no sabiem encara que ens esperava, jejejej.

Al matí vam anar a fer un tomb per Getaria i Zumaya. Són dos poblets pesquers molt bonics.Despres vam estar prenent algo per la platja de Zarautz, ja que feien com una mena de campionats de futbol a la platja.Allà tothom fa esport, és una passada, la gent o fa surf, o camina o va amb bici…..em va sorprendre bastant.

Bé, vam demanar de dinar d’hora ja que ens esperaven un munt de km per fer.

El menú va ser, espectacular, per no perdre el costum.

Domingo 4 de octubre.

Por la mañana fuimos a dar un paseo por Getaria y Zumaya.
Son dos pueblecitos pesqueros muy monos .Después estuvimos tomando algo por la playa de Zarautz, ya que hacían como una especie de campeonatos de fútbol en la playa .
Allí todo el mundo hace deporte, es una pasada, la gente o hace surf, o camina o va en bici ….. me sorprendió bastante.

ENTRANTE DE CREMA DE VERDURAS Y CROQUETA

TARRINA DE FOIE CON MEMBRILLO Y SALSA DE MANZANA

HUEVOS ROTOS CON HONGOS

RAPE CON SALSA DE SETAS Y AJETES

PROFITEROLES CON HELADO DE PRALINÉ

TARTA DE QUESO CON HELADO DE FRUTAS DEL BOSQUE Y “OTRO HELADO”.

casio3

Ara us poso 4 fotos de l’habitació i de la vista que teniem!

Ahora os pongo 4 fotos de la habitación y de la vista que teníamos!

casio4

Conclusió: ha valgut molt molt molt la pena, tant la Jone, com l’Eneko, com la noia de la recepció, com tot el personal, un 10!Només hi ha hagut una pega, no he pogut coneixer en Karlos, el de la pirolisis! Muaaaaaaaaaa!

Conclusión: ha merecido muy mucho la pena, tanto  Jone, como Eneko, como la chica de la recepción, como todo el personal, un 10! Sólo ha habido una pega, no he podido conocer en Karlos, el de la pirolisis! Muaaaaaaaaaa!

8 comentaris

1. jodeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrr, quina super enveja!! Vaya pinta tenen els plats, l’hotel i toooooot!!

a veure si algun dia practiques amb algu de menjar i m’ho deixes probar!!! ;P

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

pd. quan portaben els plats l’Eneko no cantava la cançó del programa?? “que aproveche, que aprofiti, on eguin!” 😀