Pastís de patates de l’Anna Ferrer

Doncs no fa gaires dies vam anar a sopar a casa d’en Santi i l’Anna.

Em va sorpendre moltíssim el pastis de patates , estava boníssim, mira que hi havia menjar eh? doncs jo quasi només vaig menjar això, em va encantar. I la sangria de Prats de Lluçanès també. Si tenu oportunitat de tastar-la, feu-ho

L’altre dia aprofitant que dinavem a casa, que no teniem cap compromís familiar, em vaig decidir a fer-lo.

Així que li dedico a l’Anna Ferrer.Per això l’he batejat amb el seu nom.

 

Web Esther3

 

 

Pastís de patates, o si voleu ser més fins, milfulls de patata….

Ingredients:

1kg de patates

2 cebes

1 ampolleta de crema de llet

formatge ratllat

sal i pebre

mantega (per gratinar)

Preparació:

Agafem un motlle que es pugui desmontar (o no).

Primer de tot, sofregim la ceba amb una mica d’oli, fins que sigui ben toveta.

Tallem les patates a rodanxes ben finetes i les posem amb aigua ( per que no quedin negres)

Agafem el motllo i comencem a fer capes.

Una capa de patata, sal i pebre, ceba , formatge ratllat i un rajolic de crema de llet,i així anar fent capes, fins acabar amb una capa de patata,fromatge i mantega per que quedi rosset.

Ho posem al forn pre-escalfat a 180-200 ben bé 3/4 d’hora o una hora, depèn del forn.

7 comentaris

Deixa un comentari

