Kit d’esferificacions i sifó de Ferran Adrià

Bueno, bueno,bueno…..dimarts va ser el meu sant i em van regalar el que més m’agrada: gadjets per la cuina.

Un kit d’esferificacions (merci Jordi, mua!!!!)

Un sifó per fer escumes (merci Santi, Angels i Berta)

Una mànega pastissera (merci mama)

Un soplet (merci mama)

Ara si que no em queda massa lloc a la cuina per tants “paratus”, entre les càrregues de gas pel sifó i les substàncies quimiques per les esferificacions, algun dia sortirem volant, jejejejje.

Bé us poso unes fotos per que veigueu el Kit en questió.

Només he fet esferificacions de iogurt, molt freaky, ho sé……però això mereix un post  part.

3 comentaris

    • Hola David, mira jo també m’hi he barallat una mica.
      El cas es que jo no tinc calcic, que crec que és la mare dels ous.
      El que si que em va sortir van ser les esferificacions de iogurt.
      Vaig barrejar 500ml d’aigua amb 2.5 gr d’algin.
      Com que el iogurt ja porta calci, només tirant una cullareta en aquesta solució ja quedaven boletes, ja posare una foto.
      Però el caviar amb la xeringa res de res 😦
      Ja em diràs el què, i si t’en surts no dubtis en fer-m’ho saber.

Deixa un comentari

