Escuma de Tiramisú

Em van regalar un sifò, els maus companys de feina, i és una eina molt xula per fer coses molt “xules”.

La veritat és que és una eina que no es fa servir massa a no ser que sempre estiguis fent “delicatessens”.

Em vaig vestir de valor i vaig provar de fer uns postres ben fàcils i ràpida amb tal “eina”.Vaig treure la recepta del blog de la Gemma: La cuina de casa.

Que sense ella saber-ho més d’un cop és la meva mestra virtual.

La presentació no és que quedés massa glamourosa, però ja millorarem…..

 

 

ESCUMA DE  TIRAMISU

Ingredients:

· 175g de mascarpone
· 175g de nata per muntar
· 175g de llet
· 20ml d’amaretto
· 1 culleradeta de cafè soluble
· 90g de sucre
· Cacau en pols
· 2 càrregues de sifó de crema

Preparació:

Barrejar la llet, la nata i el mascarpone. Afegir l’amaretto, el cafè, el sucre i barrejar. Abocar-ho dins un sifó d’1 litre i carregar amb 2 càrregues de gas. Reservar a la nevera.
Realitzar l’escuma en una copa i decorar amb cacau en pols just al moment de servir.

Anuncis

3 comentaris

Deixa un comentari

