Pastís de poma (amb thermomix)

 

El dijous, aprofitst que tenia vacances, tenia unes pomes que s’haguessin acabat fent malbé i vaig buscar una recepta de pastís de poma sense pasta de full, remenant per la web, vaig trobar aquest blog Pa de Nous  i la recepta em va sembla fàcil, ràpida i bona.

He de dir que jo no sóc massa amant de les postres amb fruites, però mira, trobo que va quedar molt bona, us la recomano!

Ingredients:

2 pomes
125 gr de mantequilla
3 ous
150 gr de sucre
un  sobre de llevat Royal
170gr de farina
un pols de sal
1 mica de lícor (jo he posat un raig de ratafia)

Preparació:

Primer de tot pre-escalfar el forn a 180º
Pelar les pomes, tallar a quarts i filatejar-les.Remullar-les amb sic de llimona per que no s’oxidin.
Posar al vas de la Thermomix els ousi  el sucre i programar un minut a temperatura 40º i velocitat 4. Afegir la mantequilla a temperatura ambient, el lícor, i barrejar 3 segons a velocitat 4.
Afegir la farina, el llevat i un pols de sal.
Posar en un motlle de 30cm i al damunt les pomes. Al forn 30 minuts, fer la prova del punxó.
Posar sucre glaç pel damunt i llest.

4 comentaris

Deixa un comentari