Cloïses a la marinera (FussionCook)

Mica en mica vaig perdent la por a la FussionCook, vaig fent alguna recepta de tant en tant ,senzilla, i de mica en mica li vaig agafant el “truquillo” a aquest fantàstic “paratu”.

Bé, doncs l’altre dia em vaig tirar a la piscina i vaig fer unes cloïses a la marinera, segons van dir estaven bones, jo no puc opinar ja que a mi no m’agraden, glups!

CLOÏSES A LA MARINERA

Ingredients:

  • 1kg de cloïses
  • 5 grans d’all
  • 1/2 ceba
  • 1 grapadet de juliverd picat
  • 40ml de vi blanc.
  • 1 cullerada de farina
  • 2 cullerades d’oli
  • una mica de safrà.

Preparació:

Posar l’oli a la cubeta de la fussioncook, seleccionar “Menú manual” 10 minuts amb la tapa oberta,hi posem els alls ben picadets i la ceba i ho sofregim.

Ara hi afegim la cullerada de farina i donem 4 voltes que es cogui una mica la farina.Després hi afegim el vi blanc, el julivert, el safrà i les cloïses.Ho removem bé i tanquem la fussioncook i  programem “Menú Pescado”,amb la vàlvula tancada, quan acabin els 3 minuts treiem el vapor per la valvula (despresuritzar) i ja ho podem servir.

Un comentari

Deixa un comentari

