Suc de taronja amb thermomix

Fa molt dies que la Silvia Carbó, em recomanava aquesta recepta.

L’altre dia , encara que no és temps de taronjes, en vaig veure i vaig pensar que per fer-ne suc estaria bé probar de fer aquest suc boníssim!

Ella em va donar les queantitats de la recepta.Jo també la vaig trovar aquí a la ver de

VELOCIDAD CUCHARA, que si no la coneixeu us la recomano moltíssim, bones receptes i millors fotos.

Aixi que aqui va la meva recepta del suc de taronja.

Imagen

Suc de taronja amb thermomix

Ingredients:

  • 5 taronjes pelades i sense res de la part blanca
  • 1 llimona pelada i sense llavors
  • 10gr de sacarina o 100 gr de sucre (al gust)
  • 5 glaçons grossos
  • 500gr d’aigua

Preparació:

1. Poseu en el vas de la thermomix tots els ingredients exepte l’aigua,

programeu 1 minut, velocitat 5, i desp´res 2 minuts en velocitat 10.

2. Afegiu l’aigua i remeneu-ho 10 segons a velocitat 3.

Poseu-ho en una gerra.

Ja teniu un fantàstic suc de taronja bonissim i refrescant

3 comentaris

Deixa un comentari

