Mams, espai gastroanímic

Mams, espai gastroanímic

El passat dia de Sant Jaume, em sembla recordar, aquí al meu poble , Arbúcies, van inaugurar un nou espai gastronòmic,

El Mams.

Per començar la meva crònica sobre aquest diguem-ne “restaurant” diré que el dia que hi vaig anar em va agradar molt.

Què hi fan???

Dir primer de tot que el local és preciós, elegant, modern, amb molta llum i un ambient molt agradable, i amb terrassa!!!

 

Hi ha celler, tot de vins i caves del país. Cerveses d’aquestes “modernes”, ginebres chic i algunes delicatessen que tenen totes una pinta ES-PEC-TA-CU-LAR.

També hi ha menjar per emportar, les raccions son correctes i el preu està bé.

Fan menú els dies de cada dia a un preu de 6 euros, tens un primer i un segon (raccions generoses),el tema menú, és l’unic que per dir algo hi tobaria una pega, el dia que hi vaig anar no es podia triar, hi havia un primer i un segon. Si t’agrada bé i sino també, he de dir que no se si sempre és així o és per que era el primer dia.

Fan tapes o platillos, com vulguis dir-li,tots exquisits i amb una molt bona presentació.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

També vaig trobar molt bé, que pots fer copes de vi, no cal tota l’ampolla.

Resumint, les tapes estan de vici, els entrepans d’aquests “moderns”, deliciosos, les pizzes enrotllades fetes amb pa libanes, estàn d’escandol.També us les podeu emportar.

Les postres…..què dir de les postres! El coulant de xocolata estava just en el seu punt, mmmm cremosissím i no cremava, brutal!

 

 

Res més, fins aquí la meva humil  crònica. Us recomano que hi aneu al 100%.

Mams Espai Gastroanímic.

c/ La Farga nº 5

17401 Arbúcies (Girona)

Tel:972.16.26.29

Ah! Per cert, estàn preparats per la vida moderna, tene fb i twitter:(@gastroanimic)

web:http://www.mams.cat/mams.html

mail:mams@mams.cat

8 comentaris

  1. Ostres, un dia vaig entrar en aquest bloc per casualitat, que per cert m’agrada molt i el trobo molt interessant, i vaig llegir aquesta crònica… i resulta que avui he estat a Arbúcies per temes de feina, i també per casualitat he vist aquest local, i sense pensar-ho ni un instant, li he comentat a la meva companya, i hi hem anat a dinar. M’ha encantat!! Hem fet el menú, i la veritat és que la qualitat-preu és excel·lent.
    De primer hi ha 3 plats a escollir, i si es vol, es pot fer una tast de cada un. De segon he provat les mandonguilles al cava (he vist que hi ha una foto penjada al bloc) que estaven boníssimes. I per postres, un mousse de iogurt i mango deliciós. Molt recomanable.

Deixa un comentari

