Coca de llardons facilíssima

Avui, com no pot der d’altra manera, és dijous gras o dijous llarder.

Sempre havia fet la mateixa recepta de la coca de llardons, però l’altre dia, la Ma Carme Garriga m’en va dir una de tan fàcil, que no he dubtat en posar-la en practica.

Una cosa, no l’he provat, fins avui al vespre res de res, però en vaig fer una per casa els meus pares, i el meu pare, que ès un “llemec” per el menjar, m’ha dit que era deiciosa.

Allà vaig:

Imatge

Ingredients:

  • 1 masa de pasta de full
  • 150 gr de llardons (jo els he agafat premsats)
  • Un grapat de sucre ( a ull)
  • 50 gr de pinyons ( van cariíSSiSSims) tambépodeu fer-ho amb ametlla filetejada.

Preparació:

  • Preescalfeu el forn a 200ºC
  • Estireu la massa (ja ve estirada normalment) en una safata amb paper de forn.
  • Escampeu-hi els llardons per el damunt i amb un corró els integreu una mica ( aquest pas jo me l’he passat pel forro ;))
  • Escampeu-hi també el sucre i els pinyons.
  • Ja està ja la podeu enfornar uns 10 minuts, quan veieu que esta rosseta ja la podeu treure.

Imatge

  • Bon profit i feliç carnestoltes
Anuncis

4 comentaris

Deixa un comentari

